19 maj 2015

Tillväxt på Kreativa Kvadrat!

Min fantastiska praktikant Madelen Nordgren gör snart sin sista vecka hos mig på Kreativa Kvadrat.
Madelen läser Produktutveckling och möbeldesign i Nässjö och vi har hunnit göra flera intressanta projekt tillsammans de senaste veckorna. Dessutom har jag glädjen att berätta att jag har anställt en annan fantastisk kompetent och driftig person, Annalena Gustafson, som jag kommer att presentera närmare inom kort.


Vissa uppdrag består av att lyfta fram en bostad på bästa sätt inför en försäljning. Vissa bostäder är helt tomma (homestyling) och några behöver en enklare "facelift" som jag brukar kalla det. Då kompletterar vi bland annat med textilier, accessoarer, gröna växter och i några fall även ett par möbler som i vindsvåningen på Hemstigen 3. Foton lånade via Fastighetsbyrån i Jönköping









Styling: Kreativa Kvadrat. Foto: Robert Larsson, Husfoto.  

Jag passar på att visa några foton "behind the scenes" på Madelen och fotografen Robert. 



Foto: Åsa Andreasson / Iphone


Ha en fin dag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!