20 oktober 2014

Krösatågen - En hemtrevlig resa!

Idag drog Krösatågens kampanj Hemtrevlig resa igång! Dela ett ögonblick på @krosatagen och hashtagga #hemtrevligresa så är du med och tävlar om en heminredningskonsultation från mig. Jag och fotografen Robert Larsson åkte med på sträckan Växjö - Hässleholm - Växjö idag och möttes av positiva kommentarer och upplevelser, gammal som ung. Det var jätteroligt att ta del av deras första intryck av inredningen på tåget. En resenär, Pia Lundin tackade för att vi gav henne en underbar morgon och måndag! Tack detsamma Pia!

Kika gärna in på Instagram Krosatagen och på hashtaggen #hemtrevligresa för fler bilder och upplevelser från resenärerna.





Illustrationer från Lina Gustafson, Grafisk designer, visst är de fina! 


Vackra kuddar i blandade mönster, material och färger som skapar stämning från Indiska



Visst är de färgglada gardinerna, gardintofsen och lampan från Åhléns underbara! 



Fotograf: Robert Larsson, samtliga foton

I morgon åker jag i ett annat tåg på sträckan Nässjö - Jönköping och då kommer det fler bilder från den resan! Jag hade en riktigt hemtrevlig resa på Krösatåget idag! Tack till alla resenärer samt personalen som jag träffade idag. Ni förgyllde min måndag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!