15 januari 2014

Formex, Stockholmsmässan - Veckans sidospår!

Hej från Stockholmsmässan! Kreatören Jan Rundgren har skapat inspirationsutställningen på entrétorget "Day dream" och håller ett kort föredrag om trenderna för 2014! Min trendrapport kommer inom kort!



Trenden TRÄ fortsätter även i år och skärbrädor kommer starkt i olika storlekar och varianter där runda kommer att synas en hel del. En snygg inredningsdetalj i köket! Och gärna flera!


House Doctors monter är en av mina favoriter och glas är en återkommande accessoar på mässan och här fann jag min favorit, den med den runda lilla kulan. Finns i flera olika nyanser och just färgat glas är en riktigt trendig inredningsdetalj 2014. Samtliga foton är tagna med min Iphone // Kreativa Kvadrat.

Jag är helnöjd med dagen på Stockholmsmässan och hoppas att vi ses här snart igen. På Instagram hittar du mer inspiration från mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!