21 december 2013

Fantastic Frank - inspirerande lägenhet i Vasatan!

Hej! Har du det bra så här i julstöket? Själv passade jag på att flytta i dagarna och sitter i skrivandets stund mitt i ett härligt kaos av flyttlådor, men det känns hur bra som helst! Veckans inspiration kommer även den från Fantastic Frank, och jag fastnade för denna fina lägenhet i dag, på Torsgatan 39 i Vasastan.


Ett färgglatt vitrinskåp blir en snygg inredningsdetalj i ditt hem och gällande placering så finns det nog inget rum som det inte passar med ett vitrinskåp. Det ska bli spännande att se var mitt hamnar och jag skulle gärna vilja ha ett till, i modell lägre. Mer färg i våra hem!




Ett av mina kommande projekt i min nya bostad är just köket och öppna hyllor är kanske inte det mest praktiska, men otroligt fint och gör att köket känns luftigt. Snyggt!


Snyggt att stapla porslin i hyllorna blandat med andra material, färg och former. Och olika höjder naturligtvis så känslan och uttrycket blir mer levande och personligt.



Vilka fantastiskt vackra glaspartier in till sovrummet.

Samtliga foton lånade via Fantastic Frank och fler bilder från lägenheten hittar du här


Önskar dig en riktigt fin helg! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!