6 juli 2013

Lördagsinspiration! Drömhus i Västergötland och bilder från Spanien.

Hej! Home sweet home. Nu är jag tillbaka efter två soliga och underbara veckor i Spanien, La Manga del Mar Menor. Det har varit dagar med strålande sol och strandliv i medelhavet och lagunen, varierat med utflykter, marknader, upptäcktsfärder och jakt på keramik och solhattar. Och keramiken höll!

Idag är det dags för lördagsinspiration nu när jag är hemma igen och jag avslutar med några härliga bilder från Spanien som jag la upp på instagram och twitter under min semester.

Härliga bilder från ett hus i Västergötland där stylisten och skribenten Anna Truelsen och hennes familj bor. Samtliga bilder lånade via tidningen Lantliv. Anna driver fina bloggen My lovely things.






Foto ovan av Jonas Lundberg. Fler bilder hittar du här.

Här kommer några semesterminnen från Spanien.


Solhattar kan man aldrig få för många av! 




Jag lyckades få med mig en hel del keramik hem i mitt bagage. 


La Manga del Mar Menor.
Foto: Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat 

Hoppas att du får en riktigt fin lördag och att vi ses här snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!