19 juli 2013

Inredningsbutiker i Halmstad - Veckans "andra sidospår" v 29! Gredelin, Cozy Home, Rosencranz och Sinne.

Här kommer massor av shoppingtips på inredningsbutiker om du är i Halmstad! Titta och njut. Idag visar jag bilder från Gredelin och Cozy home och igår från Rosencranz och SinneHär hittar du allt från inredningsprylar, möbler, smycken, väskor, kläder, skor, växter och mycket annat. Och precis som jag skrev i mitt inlägg i går så möttes jag av enormt trevlig personal och ägare i butikerna, tack för det, jag kommer definitivt tillbaka till er i sommar igen!



Butik Gredelin. Butiken är belägen i det gamla lotshuset på Kyrkogatan i Halmstad


Härlig skyltning utanför butiken och jag är svag för budskap i ramar (se nedan) Tycket det är hur trevligt som helst! Och smart.



Jättefina smycken!


En fin kudde till din kärlek eller älskling? 


Denna sommaren fanns det ytterligare ett rum med heminredning i butiken och blir du sugen på en paj, våffla och kaffe så serveras det ute i den mysiga bakgården. Jaaa tack! 



Cozy Home Brogatan 32 Halmstad



Här hittar du massor av schysta kläder, skor, smycken, väskor och heminredning


Jag fastnade för det vackra halsbandet



Samtliga foton är tagna av mig Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat.

Följ mig gärna på Instagram Kreativa Kvadrat

Ha en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!