23 mars 2013

Inspirerande lägenhet med svartmålade golv och smakfull inredning!

En smakfullt inredd etagelägenhet i Malmö centrum, med många svartmålade golv och en underbar terrass med härlig utsikt. Där hade jag gärna kopplat av en ljummen sommarkväll!




Jag har alltid varit svag för vitrinskåp. Det är vackert och passar in i alla rum, som bland annat i köket med porslin, glas och vackra skålar, i badrummet med handdukar och fina flaskor, i sovrummet med kläder och sängkläder eller på kontoret med böcker och pärmar.


Vackert med svart golv och gråa väggar i sovrummet och visst är spegeln underbar?


Stor terrass med härlig utsikt. Lampan som hänger på väggen syns i många reportage och jag har själv en. Jag har köpt min på Granit.
Samtliga bilder via Bolaget och fler bilder hittar du här.

Det ser ut att bli en härlig dag här i Jönköping. Vad har du för planer? Jag jobbar i butiken på Jönköpings läns museum både idag och i morgon och det ser jag fram emot. 

Önskar dig en riktigt bra och solig lördag!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!